lunes, 23 de enero de 2012

¿Por qué? - Per què?

¡Buenos días!

Creo que lo más conveniente será que me presente. Me llamo Cris, candidata a bibliotecaria que de momento sólo está en la fase de opositora. Me licencié en Humanidades y me especialicé en la rama de Literatura ya que en casi todas las imágenes que recuerdo de mi infancia aparezco con un libro. Desde bien chiquiticos mis padres nos inculcaron el hábito de leer, sobretodo mi madre, que nos hacía leerle libros en catalán para aprender el idioma.

En este espacio quiero hablar de todo lo que me interesa del mundo literario, por eso no sólo será un blog de reseñas de libros sino que compartiré con vosotros lecturas recomendadas, opinión sobre las bibliotecas que visite, cosas que me (nos) dan rabia y un largo etcétera que se me irá ocurriendo sobre la marcha.

¡Empezamos!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bon dia!

Crec que el més convenient serà que em presenti. Em dic Cris, candidata a bibliotecària que de moment només està en la fase d' opositora. Em vaig llicenciar en Humanitats i em vaig especialitzar en la branca de Literatura ja que en gairebé totes les imatges que recordo de la meva infància estic amb un llibre. Des de ben petitons els meus pares ens van inculcar l'hàbit de llegir, sobretot la meva mare, que ens feia llegir llibres en català per aprendre l'idioma.

En aquest espai vull parlar de tot el que m'interessa del món literari, per això no només serà un blog de ressenyes de llibres sinó que compartiré amb vosaltres lectures recomanades, opinió sobre les biblioteques que visiti, coses que em (ens) donen ràbia i un llarg etcètera que improvisaré sobre la marxa.

¡Comencem!

No hay comentarios:

Publicar un comentario